vrijdag 26 augustus 2011

Rolstoelproof Pinkpop?!

Ik steek mijn hoofd buiten de tent en voel met mijn hand of het gras nat is. Het voelt droog aan. Ik haal opgelucht adem, want de conditie van het gras zal deels ook het succes van de dag bepalen. Ik duw mijn rolstoel de tent uit en klim er in. Ik kijk om mij heen en zie dat de camping rustig aan het ontwaken is. Iedereen maakt zich op voor weer een dagje Pinkpop.

Pinkpop is het bekendste popfestival van Nederland en duurt drie dagen. Iedere festivaldag komen er zo’n 60.000 bezoekers naar het zuid-Limburgse Landgraaf om te kijken en luisteren naar grote nationale en internationale acts.

De vraag is echter: hoe rolstoeltoegankelijk is Pinkpop eigenlijk? Je leest het in Support Magazine van augustus. Heb je geen abonnement? Breng daar snel verandering in of vraag een gratis proefexemplaar aan.