woensdag 2 februari 2011

Abseilen van de Euromast

Het is hoog. Heel hoog. De Euromast in Rotterdam meet 185 meter en op honderd meter zit een restaurant. Vanaf het dak van het restaurant is het mogelijk te abseilen. In een gordel, vastgemaakt aan een aantal stevige touwen, stap ik over de rand van het restaurant. Even werp ik een blik naar beneden. Ik zie kleine autootjes onder me rijden. Mijn hart slaat een paar slagen over en gaat daarna in hoog tempo verder.

Weten hoe dit afloopt? Lees het februarinummer van Support Magazine (neem een abonnement of vraag het gratis proefnummer aan), of kijk voor een sneakpreview het filmpje.

Abseilen van de Euromast is een van de activiteiten die de DennisvanderZeijden.nl Foundation organiseert. Kijk voor meer informatie over Dennis of over de activiteiten op www.dennisvanderzeijden.nl

Foto: Simone van den Heuvel